Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Miasta i Gminy w Bolesławcu
Menu góra
Strona startowa Aktualności Ogłoszenia
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Ogłoszenie o drugim naborze na wolne stanowisko urzędniczne ds. kontroli należności budżetowych oraz windykacji i księgowości opłat za gospodarowanie odpadami w Referacie Finansów - Ogłoszenia, menu 1013, artykuł 3411 - BIP - Urząd Miasta i Gminy w Bolesławcu”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Ogłoszenia

Ogłoszenie o drugim naborze na wolne stanowisko urzędniczne ds. kontroli należności budżetowych oraz windykacji i księgowości opłat za gospodarowanie odpadami w Referacie Finansów

 

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Wójt Gminy BOLESŁAWIEC
z/s Urząd Gminy, 98-430 Bolesławiec, ul. Rynek 1, tel. (062)78 36 084/083
ogłasza konkurs na wolne stanowisko urzędnicze
 ds. kontroli należności budżetowych oraz windykacji i księgowości opłat za gospodarowanie odpadami w Referacie Finansów

(w wymiarze pełnego etatu)

1. Wymagania niezbędne:

-        obywatelstwo polskie,

-        pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw
publicznych,

-        wykształcenie o profilu ekonomicznym, prawniczym lub ekonomiczno-administracyjnym,

-        znajomość przepisów prawa z dziedziny gospodarki finansowej samorządu terytorialnego, a przede wszystkim: ustawy o finansach publicznych i samorządzie gminnym, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy o dochodach JST, ustaw o: rachunkowości, sprawozdawczości i klasyfikacji budżetowej postępowania egzekucyjnego w administracji  oraz aktów wykonawczych do tych ustaw,

-        wiedza na temat: egzekucji administracyjnej i egzekucji sądowej, księgowości budżetowej i finansowej, podatków lokalnych.



2. Wymagania dodatkowe:

-        preferowane doświadczenie w pracy na stanowisku ds. windykacji i egzekucji administracyjnej i sądowej, księgowości w administracji publicznej, wymiaru podatków lokalnych, stanowisko specjalisty w finansach lub księgowości w jednostce,

-        wykształcenie wyższe,

-        znajomość zasad funkcjonowania samorządu,

-        kreatywność, samodzielność,

-        komunikatywność, dyspozycyjność i otwartość,

-        odpowiedzialność, dokładność,

-        umiejętność pracy w zespole oraz w warunkach stresu,

-        biegła obsługa komputera (WORD, EXCEL) oraz urządzeń biurowych,

-        mile widziana doświadczenie w pracy z programami księgowymi.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku ds. kontroli należności budżetowych oraz windykacji i księgowości opłat za gospodarowanie odpadami w Referacie Finansów:

-        nadzorowanie terminowego uiszczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, prowadzenie windykacji opłaty oraz egzekucji w zakresie posiadanych uprawnień, wystawianie upomnień i tytułów wykonawczych oraz ich ewidencja i aktualizacja,

-        planowanie i przeprowadzanie w kontroli dotyczących gromadzenia dochodów gminy,

-        prowadzenie ewidencji księgowej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi za pomocą programów komputerowych,

-        uzgadnianie dochodów w celu sporządzenia sprawozdań finansowych,

-        sporządzanie wymaganych sprawozdań dla celów księgowości budżetowej oraz potrzebnych zestawień dotyczących w/w działalności, analiza finansowa z tego zakresu,

-        współpraca ze Skarbnikiem Gminy w planowaniu budżetu oraz sporządzaniu sprawozdawczości,

-        stosowanie procedur na danym stanowisku pracy oraz wdrażanie i doskonalenie systemu zarządzania jakością.

-        wykonywanie powierzonych czynności i zadań: sumienne, sprawne, bezstronne, w tym innych zleconych przez Skarbnika Gminy. 

3. Wymagane dokumenty:

-        list motywacyjny, CV,

-        kopie dokumentów: świadectw pracy, potwierdzających wykształcenie
i kwalifikacje. Jeżeli aplikujący pozostaje aktualnie w zatrudnieniu lub stosunku służbowym, przedstawia zaświadczenie od pracodawcy,

-        kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

-        oświadczenie o stanie zdrowia pozwalające na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,

-        oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych, o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,

-        oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

Wyżej wymienione dokumenty winny być podpisane przez aplikującego a kopie dokumentów potwierdzone za zgodność z oryginałem przez aplikującego z zamieszczeniem daty i podpisy. Kopie dokumentów mogą być potwierdzone przez notariusza.

4. Informacja o warunkach pracy na wykonywanym stanowisku:

Praca biurowa, w ogrzewanym pomieszczeniu, w przeważającej mierze wykonywana na komputerze, w wymiarze 40 godzin tygodniowo, w tym przeprowadzanie lub uczestniczenie w planowanych kontrolach w terenie, związanych z gromadzeniem dochodów gminy.

5. Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.

Oferty należy składać do dnia 10 sierpnia 2020r. do sekretariatu Urzędu Gminy do godz. 12:00 lub drogą pocztową w kopercie z dopiskiem:
„Nabór na stanowisko ds. kontroli należności budżetowych oraz windykacji i księgowości opłat za gospodarowanie odpadami w Referacie Finansów księgowości” na adres Urząd Gminy w Bolesławcu, 98-430 Bolesławiec, ul. Rynek 1, lub drogą elektroniczną na adres mailowy: urzad@boleslawiec.net.pl

Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą
rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).

W przypadku nadesłania dokumentów drogą elektroniczną, kandydat ma obowiązek przedłożenia komisji konkursowej oryginałów dokumentów podczas I etapu konkursu (rozmowa kwalifikacyjna). 
Konkurs przeprowadzi komisja powołana zarządzeniem Wójta Gminy w Bolesławcu.

Konkurs zostanie przeprowadzony w dwóch etapach.
I - etap konkursu - sprawdzanie ofert pod względem formalnym, bez udziału kandydatów.
Złożone oferty będą badane pod kątem kompletności i spełnienia wymagań formalnych niezbędnych dla kandydata na wskazane stanowisko urzędnicze.
II - etap konkursu - rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami spełniającymi wymogi formalne.
Kandydaci dopuszczeni do rozmowy kwalifikacyjnej zostaną powiadomieni o jej terminie telefonicznie lub e-mailem. Nadesłanych dokumentów nie odsyłamy. Oferty zostaną zniszczone komisyjnie po upływie terminu ich przechowywania w archiwum zakładowym – 2 lata.
Z regulaminem naboru kandydatów można zapoznać się w Urzędzie Gminy w Bolesławcu w sekretariacie w godzinach pracy Urzędu.

Informacja o liście kandydatów spełniających wymogi formalne i dopuszczonych do II etapu oraz wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Bolesławiec www.bip.boleslawiec.net.pl.

Kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zwarciem umowy o pracę zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie o niekaralności uzyskane w KRK oraz zaświadczenie lekarskie o zdolności do pracy.
Kandydat wyłoniony w drodze naboru na stanowisko urzędnicze będzie zatrudniony na podstawie umowy na czas określony.
Po uzyskaniu pozytywnej oceny pracy i pozytywnego wyniku egzaminu kończącego służbę przygotowawczą, w przypadku podjęcia zatrudnienia po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym, pracownik zostanie zatrudniony na czas nieokreślony.

 

Zarządzenie wraz z ogłoszeniem

Metryka

sporządzono
2020-07-22 przez Jeziorowski Jarosław
udostępniono
2020-07-22 00:00 przez Kaczmarczyk Marianna
zmodyfikowano
2020-07-22 14:22 przez Kaczmarczyk Marianna
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
1218
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.